تبلیغات
 آموزش کسب و کار اینترنتی
لینک های وب

ایمیل مارکتینگ، روش ها و نکته ها (آموزش کسب و کار اینترنتی)

خلاقیت: تحقیقات نشان می دهد که در محیط اینترنت، بازاریابی از طریق ایمیل (email marketing) بعد از بازاریابی از طریق موتورهای جست و جو (Search Marketing) اثربخش ترین روش بازاریابی بوده است. بر این اساس گفت و گویی انجام داده ایم با امیر بختایی، پژوهشگر، مدرس و مشاور بازاریابی و تبلیغات و نیز نویسنده کتاب مدیریت تبلیغات اینترنتی که در ادامه آمده است:

ادامه مطلب

طبقه بندی: آموزش کسب و کار اینترنتی،  کسب و کار اینترنتی،  ایمیل مارکتینگ، 
برچسب ها: آموزش کسب و کار اینترنتی، کسب و کار اینترنتی، Seo، تجارت الکترونیک، E-commerce، e-mail Marketing،  

تاریخ : دوشنبه 17 اسفند 1394 | 23:28 | نویسنده : leila khosravian | نظرات

ایمیل مارکتینگ، یکی از جدیدترین و ارزان ترین راه های بازاریابی اینترنتی (آموزش کسب و کار اینترنتی)

ایمیل مارکتینگ و یا بازاریابی از طریق ایمیل یک روش بسیار خوب و ارزان قیمت برای بازاریابی آنلاین است در صورتی که مخاطبان شما به طور دقیق انتخاب شده باشد و در زمان صحیح ارسال شود. ...

 


ادامه مطلب

طبقه بندی: آموزش کسب و کار اینترنتی،  کسب و کار اینترنتی،  ایمیل مارکتینگ، 
برچسب ها: آموزش کسب و کار اینترنتی، کسب و کار اینترنتی، Seo، تجارت الکترونیک، E-commerce، e-mail Marketing،  

تاریخ : دوشنبه 17 اسفند 1394 | 23:07 | نویسنده : leila khosravian | نظرات

بهترین زمان برای ارسال ایمیل در تبلیغات اینترنتی (آموزش کسب و کار اینترنتی)

 ایمیل مارکتینگ و خبرنامه های ایمیلی یکی از قویترین بازوها در تبلیغات اینترنتی می باشد.
شرکت GetResponse به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ایمیل مارکتینگ پس از آنالیز 21 میلیون ایمیل ارسالی توسط کاربرانش، گزارش جالبی از آمار ایمیل های ارسالی ارائه کرده است.
این مطالعه نشان می دهد که 23.63 درصد بازشدن ایمیل ها توسط کاربران در ساعت اول ارسال ایمیل رخ می دهد.
برخی از نتایج جالب این مطالعه به شرح ذیل می باشد:
  • 23.63 درصد ایمیل های ارسال در ساعت اول، 9.52 درصد در ساعت دوم، 6.33 درصد در ساعت سوم و 4.8 درصد در ساعت چهارم پس از ارسال باز می شوند، این رقم برای روز بعد از ارسال به 0.63درصد کاهش پیدا می کند.
  • بهترین زمان ارسال برای باز شدن ایمیل ها ساعت 8 تا 9 صبح و 3 تا 4 بعد از ظهر می باشد.
  • بهترین زمان برای کلیک روی ایمیل های باز شده ساعت 8 تا 9 صبح و 3 تا 8 بعد از ظهر می باشد.
  • 5.9 درصد ایمیل ها بین 12 تا 6 صبح، 38.7 درصد بین 6 تا 12 ظهر، 25.8 درصد بین 12 تا 6 بعد از ظهر و 29.6 درصد بین 6 تا 12 شب ارسال می شوند.     
                                            
                                      



طبقه بندی: آموزش کسب و کار اینترنتی،  کسب و کار اینترنتی،  ایمیل مارکتینگ، 
برچسب ها: آموزش کسب و کار اینترنتی، کسب و کار اینترنتی، Seo، تجارت الکترونیک، E-commerce، e-mail Marketing،  

تاریخ : شنبه 15 اسفند 1394 | 23:31 | نویسنده : leila khosravian | نظرات

بهترین زمان برای ارسال ایمیل مارکتینگ (آموزش کسب و کار اینترنتی)

ارسال ایمیل انبوه در هر ساعت و شرایطی مناسب نیست و میتواند تا 9- درصد تاثیر گزاری ایمیل مارکتینگ شما را کاهش دهد.در این مطلب مناسب ترین زمان ارسال ایمیل را به شما توضیح خواهیم داد تا در وقت مناسب و روز مناسب اقدام به ارسال ایمیل انبوه نمایید.

اگر دقت کنید در روزهای کاری هفته معمولا روزهای زوج روزهایی هستند که عامه مردم فعالیت بیشتری در کسب و کار خود میکنند.به آگهی های روزنامه ها رجوع کنید مشاهده میکنید که حتی حجم آگهی های تبلیغاتی در روزهای زوج بیشتر است.جدای از دلایل این موضوع ، ما هم در بحث ایمیل مارکتینگ از این مطلب استفاده کامل میکنیم و ارسال ایمیل را ترجیحا در روزهای زوج انجام میدهیم.روزهای زوج انرژی کاری بر اساس نتایج تحقیقات روانشناسی بیشتر است.


ادامه مطلب

طبقه بندی: آموزش کسب و کار اینترنتی،  کسب و کار اینترنتی،  ایمیل مارکتینگ، 
برچسب ها: آموزش کسب و کار اینترنتی، کسب و کار اینترنتی، Seo، تجارت الکترونیک، E-commerce، e-mail Marketing،  

تاریخ : شنبه 15 اسفند 1394 | 20:34 | نویسنده : leila khosravian | نظرات

تعداد کل صفحات : 2 ::      1   2  

  • paper | پارس خودرو | مای بی اف