تبلیغات
 آموزش کسب و کار اینترنتی
لینک های وب

بهترین زمان برای ارسال ایمیل در تبلیغات اینترنتی (آموزش کسب و کار اینترنتی)

 ایمیل مارکتینگ و خبرنامه های ایمیلی یکی از قویترین بازوها در تبلیغات اینترنتی می باشد.
شرکت GetResponse به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های ایمیل مارکتینگ پس از آنالیز 21 میلیون ایمیل ارسالی توسط کاربرانش، گزارش جالبی از آمار ایمیل های ارسالی ارائه کرده است.
این مطالعه نشان می دهد که 23.63 درصد بازشدن ایمیل ها توسط کاربران در ساعت اول ارسال ایمیل رخ می دهد.
برخی از نتایج جالب این مطالعه به شرح ذیل می باشد:
  • 23.63 درصد ایمیل های ارسال در ساعت اول، 9.52 درصد در ساعت دوم، 6.33 درصد در ساعت سوم و 4.8 درصد در ساعت چهارم پس از ارسال باز می شوند، این رقم برای روز بعد از ارسال به 0.63درصد کاهش پیدا می کند.
  • بهترین زمان ارسال برای باز شدن ایمیل ها ساعت 8 تا 9 صبح و 3 تا 4 بعد از ظهر می باشد.
  • بهترین زمان برای کلیک روی ایمیل های باز شده ساعت 8 تا 9 صبح و 3 تا 8 بعد از ظهر می باشد.
  • 5.9 درصد ایمیل ها بین 12 تا 6 صبح، 38.7 درصد بین 6 تا 12 ظهر، 25.8 درصد بین 12 تا 6 بعد از ظهر و 29.6 درصد بین 6 تا 12 شب ارسال می شوند.     
                                            
                                      



طبقه بندی: آموزش کسب و کار اینترنتی،  کسب و کار اینترنتی،  ایمیل مارکتینگ، 
برچسب ها: آموزش کسب و کار اینترنتی، کسب و کار اینترنتی، Seo، تجارت الکترونیک، E-commerce، e-mail Marketing،  

تاریخ : شنبه 15 اسفند 1394 | 23:31 | نویسنده : leila khosravian | نظرات

  • paper | پارس خودرو | مای بی اف