تبلیغات
 آموزش کسب و کار اینترنتی
لینک های وب

چند نکته برای شروع یک کسب و کار (آموزش کسب و کار اینترنتی)




زمانی که کسب و کار ی را شروع می‌کنیم مسیری را پیش روی‌مان می‌بینیم که پر از هیجان کشف ناشناخته‌ها است. این هیجان لازمه شروع هر کسب و کار ی است اما نباید باعث غافلگیری ما بشود. بسیاری از مسائل دنیای کسب و کار در ابتدا برای ما آشنا نیستند و زمانی که وارد کار می‌شویم متوجه چیزهایی می‌شویم که اصلاً در مورد آنها تصویری در ذهن خود نداشتیم

یکی از راه‌هایی که تعداد ناشناخته‌ها را به حداقل برسانیم این است که از تجربه افرادی که زودتر از ما پا در این مسیر گذاشته‌اند استفاده کنیم 


-به محض اینکه بودجه ما اجازه می‌دهد، اقدام به ساختن تیم کنیم.

یکی از مهم‌ترین درس‌هایی که از کارآفرینان و مالکان موفق کسب و کار ها می‌آموزیم این است که به محض اینکه بودجه لازم را داشتیم باید اقدام به ساختن یک تیم کسب و کار ی کنیم. تیم ساختن باعث رشد کسب و کار می‌شود. تا زمانی که خودمان باشیم نهایتاً می‌توانیم به اندازه ظرفیت خودمان پیشرفت کنیم که مسلماً این ظرفیت محدود است. اما زمانی که تیم تشکیل می‌شود اوضاع فرق می‌کند و رشد سازمانی سرعت می‌گیرد.

 

-اهداف خیلی بزرگ داشته باشیم و آنها را باور کنیم.

همه چیز برای یک قدم بزرگ آماده است بجز خودمان که باور نداریم ما می‌توانیم. برای اینکه کسب و کار ی را که به تازگی راه انداخته‌ایم، حفظ کنیم نیاز است اهداف بزرگ داشته باشیم و آنها را باور کنیم. اگر باور کنیم که ما هم می‌توانیم قراردادهای بزرگ ببندیم مطمئن باشید این اتفاق دیر یا زود خواهد افتاد.

 

- خودمان را بمباران اطلاعاتی نکنیم.

همه افرادی که کسب و کار های  موفق دارند افرادی هستند که از اتفاقات پیرامون شان کاملاً آگاه هستند. آنها کتاب، روزنامه و مجله زیاد می‌خوانند و اخبار روز را پیگیری می‌کنند.


کسب اطلاعات از طرق مختلف بسیار خوب است اما باید مراقب باشیم که خود را غرق در اطلاعات نکنیم. امروزه شبکه‌ها، سایت‌ها و کانال‌های ارتباطی آنقدر زیاد هستند که شما در هر لحظه و هر مکان در معرض دریافت اطلاعات هستید. باید تمرین کنیم که کدام اطلاعات می‌توانند برای ما مفید باشند و کدام اطلاعات فقط حافظه ما را پر می‌کنند.

 

-تا جایی که می‌توانیم ارتباطات خود را قطع نکنیم.

باید همیشه به دنبال ساختن ارتباطات جدید باشیم. هر چقدر تعداد ارتباطات ما بیشتر باشد موفقیت ما در بلند مدت بیشتر تضمین خواهد شد. مشتریان قدیمی را فراموش نکنیم. به مناسبت‌های مختلف برای آنها پیامی ارسال کنیم. و مهم‌تر اینکه علاوه بر تلاش برای ساختن ارتباطات جدید هیچگاه ارتباطات قبلی خود را از بین نبریم. ، لازم است تمام ارتباطات خود را حفظ کنیم زیرا اتفاقات دنیای کسب و کار آنقدر غیر قابل پیش‌بینی است که ممکن است روزی این ارتباطات قدیمی به کارمان بیایند.

منبع:درگی




طبقه بندی: آموزش کسب و کار اینترنتی،  کسب و کار اینترنتی،  بهینه سازی سایت،  سئو، 
برچسب ها: کسب و کار،  

تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395 | 17:06 | نویسنده : leila khosravian | نظرات

  • paper | پارس خودرو | مای بی اف