تبلیغات
 آموزش کسب و کار اینترنتی
لینک های وب

اهمیت داشتن رویکرد برندهای بزرگ در بازاریابی برای کسب و کار های جدید(آموزش کسب و کار اینترنتی)



  

اگر شما مالک یک کسب و کار کوچک هستید، بنابراین یک بازاریاب هم هستید. شاید هرگز در این رابطه آموزشی ندیده باشید، اما در حقیقت در حال بازاریابی برای کسب و کار خودتان هستید. در حالیکه بسیاری از افراد درک و فهم متفاوتی در رابطه با چگونگی بازاریابی دارند، بازاریابی خوب تماما در رابطه با ایجاد یک تجربه جذاب و تاثیر گذار از برند است.

اداره کردن یک کسب و کار کوچک یک فرد ویژه با توانایی های ویژه را می طلبد. شما نقشهای مختلفی را بعهده خواهید گرفت. کارآفرینان در اغلب موارد  یک نقش کاملا مشخص در یک تشکیلات مرتب و منظم را نداشته و همچنین نمی توانند روی  چندین منبع مختلف برای اتمام پروژه های خود تکیه کنند. در حقیقت تیم بازاریابی وجود ندارد که بتواند این کار سنگین را انجام دهد.

همچینین بازاریابی یک شغل بی پایان و تمام نشدنی است . دقیقا در لحظه ای که تمامی برنامه ها آماده اجرا هستند، یک عامل تغییر می کند – یک رقیب وارد بازار می شود، سیاستهای قانونی تغییر می کنند یا یک پیشرفت تکنولوژیک نیاز به بررسی و تفکر مجدد پیدا می کند.

 

این مسئله  در ارتباط با کسب و کارهای بزرگ صدق می کند و البته در رابطه با کسب و کارهای کوچک هم کاملا درست است. برخی کارآفرینان در حالیکه آرزوهای بزرگی در سر دارند، به برندهای بزرگ  می نگرند؛ آرزو می کنند که ای کاش می توانستند فعالیت های آنها را عینا انجام دهند و همان نتایج را بدست آورند. در کسب و کارهای کوچک، شما می توانید همان نتایج برندهای بزرگ را بدست آورید، منتها در مقیاسی کوچکتر از آنها.

اگر شما یک مشاور، یک رستوران محلی، نایک و یا حتی بی.ام.و باشید، روش انجام کار فرقی نکرده و یکسان است و بدون توجه به اندازه کسب و کار همان روند باید انجام پذیرد. مطمئنا، بودجه های مصرفی ممکن است متفاوت باشد، اما چگونگی نائل آمدن به آن نقطه حتما یکسان است.

برای شروع، کسب و کار های کوچک می توانند موارد زیادی را از برند های بزرگ یاد بگیرند. این موارد می تواند در رابطه با چگونگی ایجاد ارتباط  با مشتریان و وفادار ساختن آنها به برندهای بزرگ را شامل شود.

مسئله دانستن چیزی است که می خواهید به آن برسید و پیروی از بهترین روشهایی است که ثابت شده برای کسب و کار با هر اندازه ای می تواند جوابگو باشد. مسئله تبدیل کردن کسب و کار شما به یک برند از طریق ایجاد یک تجربه مناسب برای مشتری خاص شماست. کسب و کارهای کوچک معمولا بهتر از کسب و کارهای بزرگ می توانند آن را انجام دهند.

برندها می بایست الهام بخش باشند. الهام بخش بودن باید هدف نهایی شما باشد. بعنوان یک کارآفرین ممکن نیست که فکر کنید می توانید الهام بخش باشید، اما بیشتر از این نمی توانید به بیراهه بروید. الهام بخش بودن بخشی از کارآفرینی است. کسب و کارهای کوچک مهمترین بخش از اقتصاد و شیوه زندگی ماست. شما بیشتر از هر شرکت بزرگ دیگری می توانید به زندگی مردم ارزش ببخشید. خلاقیت و نوآوری لزوما از ساختمانهای بلند شرکتهای بزرگ بیرون نمی آیند. بلکه از تفکرات عملی کسب و کارهای کوچک حاصل می شوند.

منبع: فرشید رمضانی




طبقه بندی: آموزش کسب و کار اینترنتی،  کسب و کار اینترنتی،  بهینه سازی سایت،  سئو، 
برچسب ها: برند، کسب و کار، بازاریابی،  

تاریخ : سه شنبه 11 خرداد 1395 | 08:51 | نویسنده : leila khosravian | نظرات

  • paper | پارس خودرو | مای بی اف