تبلیغات
 آموزش کسب و کار اینترنتی
لینک های وب

چرا تبلیغات برای کسب و کار اینترنتی مهم است؟(آموزش کسب و کار اینترنتی)



 

بهترین تله موش هم هیچ مشتری ندارد اگر شما وجود داشتن آن را با تبلیغات گسترده اعلام نکنید! 

 

از دوران مصر باستان، تبلیغات هدفی حیاتی در جهان تجارت و کسب و کاربازی کرده است .اگرکالا یا خدماتی که شرکت شما عرضه می کند جزء اقلام ضروری، لوکس و یا چیزی باشد که تنها ناشی از یک مد و هوس زودگذر است. در هر صورت شما نمی توانید با بازاریابی دهان به دهان برای داشتن جریانی دائمی از مشتریان متکی باشید. داشتن الزام قوی به تبلیغات همانطور که می تواند به عنوان یک تقویت کننده برای تیم فروش شما در نظر گرفته شود.

ترفیع

جورج فلتون نویسنده کتاب “تبلیغات:مفهوم و کپی” می گوید هدف اولیه تبلیغات انتشار این خبر است که شما چیز جالبی برای عرضه دارید. این موضوع می تواند هر چیزی از یک رویداد سرگرمی در آینده نزدیک باشد که شما در حال ترفیع آن هستید، یک خط محصول جدید که در حال فروش آن هستید، یک کمپین سیاسی که در حال مدیریت آن هستید، حتی اولین بخش از راه اندازی کسب و کار اینترنتی شما باشد. خواه ترفیع شما در غالب تبلیغات چاپی، تبلیغات بازرگانی، بیلبورد و یا تراکت باشد، محتوای شما تابع قوانین خبرنگاری با تشخیص چه کسی، چه چیزی، کی، کجا و چگونه هست.

 

آگاهی

تبلیغات میتواند کمک کند تا آگاهی جمعیت هدف خود را از مسائلی که آنها ممکن است با آن نا آشنا باشند بالا ببرید و همچنین به آنها در رابطه با منافع مرتبط با خدمات و محصولاتی که عرضه می کنید آموزش دهید.مثال معروف این حوزه می تواند صنعت بهداشت و سلامت باشد. به عنوان مثال اگر مصرف کننده ای یک آگهی بازرگانی را در تلویزیون ببیند که در آن یکنفر به توصیف درد ها و مشقاتی بپردازد که با دردهای فرد بیبننده یکسان باشد، این آگهی نه تنها منجر به تشخیص یک عامل احتمالی این درد می شود، بلکه یک گزینه ممکن برای درمان و مداوا هم پیشنهاد می دهد که فرد می تواند آن را با پزشک خود در میان بگذارد.

مقایسه ها

گرارد تلیس نویسنده کتاب “تبلیغات موثر: درک اینکه کی، چگونه و چرا تبلیغات موثر واقع می شوند؟” می گوید تبلیغات مخاطب هدف شما را قادربه ارزیابی مناسب بودن خدمات و محصولات شما در برابر رقیبانتان می کند. نمایش محصولات پاک کننده خانگی مثال خوبی از این مورد است، چرا که این شکل از نمایش می تواند بصورت کاملا مناسب و بصری نشان دهد که کدام یک از محصولات سریعتر و بهتر از پس لکه های سرسخت بر می آیند.

 

نگهداری

کنث رومن و جین ماس نویسندگان کتاب “چگونه تبلیغ کنید” بیان می کنند که یک کمپین تبلیغاتی ادامه دار و در حال پیشرفت برای یادآوری به مشتریان فعلی شما در رابطه با حضور ادامه دار شما در بازار بسیار حیاتی است. در یک اقتصاد آشفته که تعداد بسیاری  از مغازه ها، رستوران ها و کسب و کارها در حال خارج شدن از شرایط رونق اقتصادی هستند، حفظ حضوری قوی در بازار از طریق تبلیغات منظم، آگهی های کوچک، کارت های پستی، رویدادها و سایتهای اینترنتی داینامیک برای ارتباطات بلند مدت غیر قابل ارزش گذاری است.

حفظ روحیه

سرمایه گذاری در یک برنامه تبلیغاتی باعث ماندگاری کسب و کار شما بعنوان قسمتی فعال از گفتگوهای روزمره جامعه می شود. در مقابل این امر به کارکنان شما حسی از افتخار،غرور و مالکیت احساسی در یک کسب و کار را می دهد که در حال ایجاد حس مثبت و به رسمیت شناخته شدن می باشد.

منبع:فرشید رمضانی




طبقه بندی: آموزش کسب و کار اینترنتی،  کسب و کار اینترنتی،  بهینه سازی سایت،  بازاریابی،  سئو، 
برچسب ها: تبلیغات، کسب و کار اینترنتی،  

تاریخ : شنبه 8 خرداد 1395 | 15:00 | نویسنده : leila khosravian | نظرات

  • paper | پارس خودرو | مای بی اف