تبلیغات
 آموزش کسب و کار اینترنتی
لینک های وب

۵ نکته برای بالا بردن کیفیت بازاریابی محتوایی پس از مرغ مگس خوار گوگل(آموزش کسب و کار اینترنتی)




برای سالیان سال موتورهای جستجو برای رتبه بندی و تعیین جایگاه واقعی سایت یا وبلاگ شما از طریق مطابق قرار دادن کلید واژه های جستجو شده در موتورهای جستجو با کلید واژه ها و عبارات استفاده شده توسط شما در متن وبلاگ یا وبسایت شما اقدام می کردند. تقریبا می توان گفت که نتایج جستجو تا حد زیادی بستگی به رویکرد کاربر داشت، اما اکنون دیگر گوگل به این نتیجه رسیده است که کلمات می توانند معانی بسیار متفاوتی داشته باشند.

پیش از این گوگل اعلام کرد که برای بهتر شدن وضعیت فعلی الگوریتم جستجوی خود مرغ مگس خوار را عرضه کرده است. هدف از این تغییر درک بهتر چگونگی فکر کردن مردم و در نظر گرفتن معانی مختلف کلمات یا عبارات استفاده شده در جستجو می باشد.

۱- محتوا باید بر نیازهای مصرف کننده تمرکز داشته باشد

 زمانی که مردم از جستجو استفاده می کنند، آنها در پی یافتن یک پاسخ مشخص و دقیق به پرسش خود یا کسب اطلاعاتی هستند تا بتوانند بر آن اساس اقدام به اتخاذ یک تصمیم مهم بکنند، برای اینکه محتوای یک وبسایت با کیفیت در نظر گرفته شود باید توانایی برآورده کردن آن نیازها را داشته باشد.

 

۲- با دقت تمام زبان مورد استفاده در محتوای وبسایت خود را مورد بررسی قرار دهید

فرض کنید که شما یک وبسایت برای ارائه خدمات در زمینه املاک و خرید و فروش دارید – وبسایت شما در رابطه با کسانی که برای اولین بار اقدام به خرید یک خانه می کنند چه می گوید یا در رابطه با مشکلات مختلف که یک نفر ممکن است در خرید و فروش یک خانه با آنها مواجه شود چه مطالبی را پوشش می دهد؟ شما باید بسیار فراتر از یک کلید واژه را در نظر بگیرید و محتوای خود را در رابطه با آن ایده ها و مطالب متمرکز سازید. روشهای مدیریت روابط مشتری شما باید بیشتر بر روی “چرایی” کلید واژه های جستجو شده تمرکز کند و کمتر به “چه بودن” این کلمات توجه کند.

 

۳- محتوای با کیفیت باید قابل جستجو باشد

وبلاگ یا وبسایت شما باید بگونه ای طراحی شود که اشتراک گذاری مطالب آن برای اقوام، دوستان و همکاران بازدید کننده گان شما تا جای ممکن آسان باشد.



 

۴- محتوای وبسایت باید جالب و دعوت کننده باشد

بروزرسانی های پاندا و پنگوئن وبسایت هایی را که شامل محتوای بی ارزش، نامرتبط و بی کیفیت بودند و از روش های لینک دادن منجر به محتوای بی کیفیت می شدند را جریمه می کنند. در حقیقت مردم  دستگاه های هوشمندی هستند که اقدام به اسکن یا بررسی کلی یک محتوا در زمانی اندک می کنند و اگر آن محتوا را جالب و مرتبط تشخیص ندهند در همان ثانیه های اول از سایت خارج می شوند.

 

۵- محتوای وبسایت شما باید بصورت دقیق تعریفی جامع از برند شما را ارائه دهد

محتوای وبسایت و یا وبلاگ شما باید دارای ساختاری باشد تا بازدید کنندگان از طریق آن بتوانند به یک پاسخ مشخص و البته اطلاعات واضح دست پیدا کنند. بهترین محتوا همیشه صادقانه و شفاف به بازدید کننده باید ارائه شود.

گوگل در حال حاضر هر تلاشی را می کند تا کیفیت جستجو را افزایش دهد و گوگل بات (googlebot – یک خزنده وب مورد استفاده توسط گوگل) در حال حاضر سعی در فهمیدن انگیزه پشت هر جستجو دارد. اکنون چالش ما – چگونگی برقراری ارتباط مستقیم با مخاطب هدف می باشد.

 منبع:فرشید رمضانی




طبقه بندی: آموزش کسب و کار اینترنتی،  کسب و کار اینترنتی،  بهینه سازی سایت،  سئو، 
برچسب ها: موتورهای جستجو، گوگل،  

تاریخ : پنجشنبه 6 خرداد 1395 | 13:00 | نویسنده : leila khosravian | نظرات

  • paper | پارس خودرو | مای بی اف